איך עושים פי 5 כסף ממוצרי מידע (סרטון)

איך עושים פי 5 כסף ממוצרי מידע (סרטון)

איך בעזרת שינוי קטן למוצרי המידע שלך תוכל למכור לפחות פי 5 ממה שכולם עושים בדרך כלל!

15 Comments

  1. רונן

    שמוליק יקירי,

    כרגיל, התגובה שלי לשיחה זו עוברת דרך מספר שלבים:

    1. אוף – זה סתאאאם עבודה בעיניים!!!
    2. בנאלי וידוע….
    3. אבל – אולי, בכל זאת, יש בזה משהו….
    4. נו, נפל האסימון – יאללה לעבודה…!

    🙂

    אז – אל תתקשרו בשעות הבאות. אני עסוק….

  2. מלכה

    תודה על המיקוד במיקוד. אתה מביא מידע חשוב.
    עם זאת, באופן אישי, חסר לי גם דגש על היושרה שבמוצר. מוצר טוב לא אמור להיות בדיוק אותו הדבר לאוכלוסיות שונות. יש כאן פתח למניפולציה שיווקית שטחית ולא אמינה. וכאשר אנשים רבים ישתמשו בה, מוצרי המידע יהפכו למאד לא אמינים.

    1. את מחמיצה את הנקודה.
      המוצר חייב להיות איכותי ומתאים בדיוק לקהל היעד שלו. אבל במקום ליצור מוצר כללי, כדאי ליצור מספר מוצרים הדומים במהות אך מותאמים בדיוק עבור קהל המטרה.

      למשל: כיצד כותבים תוכנית עסקית:
      עבור אנשי הייטק אגיד: ממש כפי שאתה שוכר את שרותיו של מעצב כדי ליצור ממשק משתמש איכותי, בתוכנית העסקית שלך תרצה לשכור את שרותיו של עורך לשוני כדי לוודא שהתוכנית שלך כתובה בשפה העסקית הנכונה ולא בשפה טכנית אליה אתה אולי רגיל.
      עבור עורכי דין אגיד: ממש כפי שאתה שוכר את שרותיו של חוקר פרטי כדי לקבל ראיות מוצקות בתיק שאתה מיצג, בתוכנית העסקית שלך תרצה לשכור את שרותיו של עורך לשוני כדי לוודא שהתוכנית שלך כתובה בשפה העסקית הנכונה ולא בשפה משפטית אליה אתה אולי רגיל.

      המוצר המלמד כיצד כותבים תוכנית עסקית נישאר זהה ומתאים בצורה זהה ל 2 הקהלים. אבל אנשי הייטק יוכלו להפיק ממנו יותר ולהבינו יותר לעומק אם נדבר בשפה שלהם ונשתמש בדוגמאות מהמרחב המוכר להם. כנ"ל כמובן עבור עורכי הדין, או כל קהל אחר שנרצה לתפור את המוצר עבורו.

      יתרון נוסף על כך שניצור מוצרים טובים ויעודיים יותר עבור הלקוחות שלנו הוא היכולת שלנו למכור אותם בכמויות גדולות יותר בצורה זו.
      ואם נחשוב עוד צעד, נבין שזה נובע מכך שאנו נותנים ערך רב יותר לקהל שלנו – מוצר תפור לפי מידה. ועל זה אנשים מוכנים לשלם יותר.
      בהצלחה!

  3. תודה, מרתק!
    יש לי שאלה לגבי המיקוד שדיברת עליו.
    המוצר הוא בעצם אותו מוצר ואני רק משנה את הכותרת לפי קהל אחר. או שכל פעם אני כותבת חומר חדש לפי קהל היעד – ז"א כותבת בעצם 5 ספרים שונים ל-5 קהלים אחרים?

התגובות סגורות.