מהם מוצרי מידע ומה תוכל לעשות בעזרתם?

מהם מוצרי מידע ומה תוכל לעשות בעזרתם?

מהם מוצרי מידע?

מוצר מידע הוא כל מוצר מוגמר שמעביר אינפורמציה שאנשים זקוקים לה, לדוגמה: איך משווקים, איך מתקנים את המחשב, איך מתקינים פרגולה ואפילו איך משיגים חזרה את ה ex.

מוצרי מידע כוללים ספרים, דוחות,דיסקי שמע, וידיאו וכו' .

אין כל בעיה ליצור את מוצר המידע מהנוחות של עבודה מול המחשב הביתי או הקלטה וצילום בבית. גם בעזרת תוכנות חינמיות שיש לכולנו על המחשב ואביזרים שיש לכולנו בבית, ניתן ליצור מוצרי מידע מרשימים ומקצועיים, בעלות נמוכה ובלי צורך לשכור משרד וציוד יקר. העבודה אף יכולה להתבצע בשעות גמישות, דבר שמאד מתאים לאמהות או אנשים המחפשים מקור הכנסה נוספת.

אם המוצר מספק מידע ובאפשרותך לשלוח אותו במייל ללקוח או להציע אותו כקובץ להורדה, אז הוא נחשב למוצר מידע אלקטרוני.

מוצרי מידע דיגיטלים מוכרים גם כ "סחורה דיגיטאלית" ולהם מס' יתרונות מהותיים:

1) אין צורך להתחלק עם ההוצאה לאור/החברה המפיקה ועם החנות שמוכרת את מוצר המידע שלך.

2) מעבר לזמן ועבודה של פיתוח התכנים, אין עלויות נוספות של הדפסה,הפקת דיסקים ומשלוח. משמעות הדבר היא שכל מכירה של מוצר מידע אלקטרוני הוא 100% רווח!

3) אין צורך לקום מהכסא כדי לטפל בהזמנה של מוצר המידע – מכיוון שמוצרי מידע דיגיטלים נשלחים בצורת קובץ להורדה או למייל, המכירה מתבצעת באופן אוטומטי ומיידי – ברגע שלקוח רכש את המוצר, הוא נשלח אליו למחשב. משמעות הדבר מבחינת בעל מוצר המידע היא שמוצרי מידע דיגיטלים הם ערוץ של הכנסה פאסיבית!

4) כל אחד יכול ליצור מוצר מידע ובכל נושא – כדי למכור מוצרי מידע דיגיטלים אין צורך לשכנע קודם הוצאה לאור להדפיס את מוצר המידע או להפיקו. כל אחד יכול ליצור מוצר מידע ולמכור אותו. המבחן הוא מבחן התוצאות. המטרה היא ליצור מוצר מידע שנותן ערך ללקוחות, ערך גבוה בהרבה מזה שהם שילמו עבורו. כך הלקוחות הם לקוחות מרוצים שישמחו לקנות ממך מוצרים נוספים ואף להמליץ לחבריהם.

היתרונות המהותיים של מוצרי מידע פיזים הם:

1) אנשים אוהבים להרגיש תמורה פיזית לכספם. יש אנשים המחכים בקוצר רוח לחבילה שתגיע, יש האוהבים את הריח של ספר חדש שרק יצא מהדפסה ויש כאלו שפשוט מעדיפים להחזיק בידם תמורה פיזית לכספם.

2) מוצרי מידע פיזים עוזרים מאד ביצירת אוטוריטה. אדם שהוציא ספר או דיסק פיזי,שיכנע קודם לכן חברת הוצאה לאור או חברה מפיקה שהידע שלו הינו חדשני ובעל ערך ולכן נתפס ע"י הלקוחות כמומחה בתחומו.

3) עוד משהו שניתן למכור. מוצרי מידע פיזים הם אידיאלים למכירה בכנסים, בחנויות ובאתרים. הלקוח מאזין להרצאה או קורא חומר בנושא ויש לו את האפשרות לרכוש מוצר מידע בנושא.

באתר תמצאו חומר רב על נושא הפקת ויצירת מוצרי מידע , אנו מאחלים לכם קריאה מהנה ומעשירה.

One comment

  1. עמית

    היי שמוליק
    תודה על התכנים המושקעים.
    נניח שבחרתי נישה, נושא וטוויסט ושצילמתי קורס וידאו בהתאם.
    1. מה השלב הבא בדי למכור את הקורס, האם אתה ממליץ על דף נחיתה/ ישר דף מכירה?
    2. איפה ואיך לשווק את הקורס? אדוורדס/פייסבוק?
    – הכוונה לקהל הישראלי

    תודה

התגובות סגורות.