מי גם רוצה להרוויח כסף מספרים אלקטרוניים?
מוצרי מידע הם המודל המצליח ביותר להכנסות אוטומטיות מהידע שלנו.
ספרים, אלקטרוניים או רגילים, הם מקור מצוין להכנסות ולאוטוריטה שניתן לקבל בקלות יחסית.
נראה 6 דרכים לשימוש בספרים אלקטרונים וברגילים כדי להגדיל הכנסות בצורה משמעותית.
אז איזה ספר אתה מתחיל לכתוב מחר?
מאחר ואתה הראשון שפרץ לתודעתי עם מוצרי מידע-ואינטרנט מפיק פרנסה…..
אני שמחה לקבל את הדרכותיך.
זמן רב עבר מאז ששלחת מייל.
אתה פשוט,קליט,נפלא.
תמשיך לפשט את התהליך לטכנופוביים.
מקסים ומעניין ביותר
כמו תמיד אתה ההמומחה בכל הקשור למוצרי מידע וכל פעם תורם תובנות חדשות ומהפכניות!
בס"ד. אחלה הרצאה, מידע שימושי רלוונטי ולעניין! ישר כח! חג פסח שמח! משה
תוכן מעולה.
אני בדיוק מתיישבת לכתוב
ספר אלקטרוני ועזרת לי מאוד!!!…
בברכה,
סיון סניור
היי
הסרטונים ממש מדהימים.
רציתי לשאול איך שולחים תרגום באנגלית לספרים דרך האתר או שיש לך לינק?
🙂
שמוליק,
כרגיל – מעולה.
אבל – הנישה שלי אין בה אפשרות לשיתופי פעולה כל כך…. מה עושים (חוץ מלהחליף נישה)?
רונן,
למזלנו, אין דבר כזה, חוסר באפשרויות לשיתופי פעולה 🙂
במקרה שלך, מצא עורכי דין או נותני שרות אחרים בתחום הפטנטים ושלבם בפרויקט שלך.
גם כתבי עת בתחום הזה עשויים להתאים.
אני משפטנית ועוסקת במסחור קניין אוחני בעיקר בסימני מסחר (סלוגנים) ופטנטים ואשמח לשיתופי פעולה
תודה רבה התוכן והרעיונות מעניינים
וההצגה שוטפת ובהירה.
יש לי קצת תהיות לגבי המשפט ללמד גלוי ולמכור סמוי (אני עד עכשיו לא בטוח מה אתה מוכר)
לגולשים ולקוראים ברור שאתה לא פילנטרופ. לדעתי ניתן להיות יותר ברור לגבי מה אתבה מוכר
רק מחשבות היה מאוד מעניין יום נעים
לא מוכר הפעם כלום 🙂
הוא(שמוליק) עכשיו לא מוכר כלום. הוא מסביר שכאשר בן אדם כתב למשל 2 ספרים דיגיטליים , אז בספר ראשון לא יזכיר את ספר שני בצורה גלויה אלא בצורה סמויה.
צורה גלויה – על זה גם כתוב בסםר שני שלי ….
צורה סמויה- את התרגיל הזה ניתן למצוא גם בספר שני … עם שינויים קלים.(כאילו אתה מספר על התרגיל דרך הגב).
או למשל לכתוב בשוליים/בהערות -כאן לא המקום להכנס לדיון על שיטה …., על כך כתוב בצורה מפורטת בפרק … בספר ….
(תודה שמוליק, יצא מצויין.)
שמוליק,
מזמן לא ראיתי וידאו כ"כ איכותי בנושא שיווק אינטרנטי
רואים שיש לך ניסיון ושאתה מבין מה אתה אומר
תודה !
הי שמוליק
יופי של סרטון, אנשים אכן לא מאמינים שספרים מוכרים,
הטיפ הראשון (המשפט הראשון בהקדמה) שווה זהב !
תודה!
מעולה.
פשוט, ברור, ונותן מענה לאלה שלא אוהבים לעמוד מול מצלמה.
תודה רבה.
מאוד נהנתי.
חידשת לי !
זאת, למרות שכבר כתבתי עד היום כ 10 כותרים של חוברות עבודה וספרים + תקליטור בתחום אסטרטגיות הלמידה.
למדתי דברים חדשים.
צריך לפנות זמן ולהתחיל…
תודה רבה
יפה מאוד ק צ ר ק ו ל ע !
מעניין, אני מכיר את התחום של ספרים דיגיטליים כבר 3-4 שנים, ורכשתי ספרים ספרים כאלה מסופרים מחו"ל , אבל מה שגרם לי לא להחזיר אף ספר -זה תוכן מעולה. וגם אחריות שבת לתקופה של שנה. או אפילו לכל החיים יש לי אפשרות להחזיר את הספר.מדריך במידה מ ומידע בו לדעתי לא עזרה לי.
שלום !.
תודה לך. מעניין, מוגש נכון ובאופן יעיל.
אני בשלב סיום בהכנת מצגת, כל אחת מ"הנגיעות" אותם ציינת – יכולים להיות רלוונטיים.
אודה אם תחזור אלי !.
בהוקרה וברכות,.
בנימין
שמוליק,
אתה מקסים ונדיב ביותר. עצותיך יעילות, בגובה העינים ותודה על כך.
האם תוכל לפרסם לינק למוצר מידע שהפצת בארה"ב על מנת שנראה ונלמד ממך בצורה אחרת?
סופ"ש מדליק,
ליאורה
שמוליק,
מאד נהניתי. תכנים מעולים. העברת את המסר בצורה ברורה ובהירה.
תודה רבה
אורנה
הי שמוליק
אני בדיוק עובדת על תוכן לספר הדיגיטלי שלי, אז הסרטונים שלך הגיעו מש בזמן (:
בהחלט ציינת כמה דברים שבכלל לא חשבתי עליהם ועכשיו כשאני יודעת שיש פוטנציאל יותר גבוה להכנסות
ממה שחשבתי נהיה לי עוד יותר מרץ לכתוב תכנים והרבה.
תודה רבה
היי שמוליק,
סרטון ברור וקולע.
מה קורה לגבי ספרים שאינם "מוצר מידע" גרידא אלא יותר ספר הדרכה / מדריך הומוריסטי?
האפשרויות לספונסרים בין עמודי הספר בעייתית עד מוגבלת כמו גם נושא תוכניות השותפים… פרקי אורח מאוד רלוונטיים למקרה שלי וגם שת"פים מסחרים בתחום שיווק וקידום הספר.
האם יש טיפים רלוונטיים לספרים שלא ממש מוכרים מוצר ו/או שירות אלא רק את עצמם (מדובר בהכלאה בין ספר עיון, ספר קריאה, מדריך קצר בסגנון ספרי SELF HELP וספר מתנה…). יש מצב שבעתיד יהיו ספרי המשך.
תודה!
ועוד שאלה קטנה… מכיוון שמדובר בספרון (קצר יחסית) – האם אין הגרסא הדיגטלית עלולה לפגוע קשות במכירות הספר הפיזי, בעיקר לאור הנטיה לתפףוצה ויראלית של קבצים?
כדאי להחליט מה המטרה של הספר שלך.
ספר פיזי יתן לך יותר אוטוריטה אבל מקשה על המכירה האוטומטית (ניהול מלאי, משלוחים, פגמים וכו…)
במידה ואת רוצה להשתמש ב 2 סוגי המדיה (ספר פיזי ואלקטרוני), מיכרי קודם את הפיזי ורק בהמשך את האלקטרוני.
בנוסף, מכיוון ספרים אלקטרוניים זולים יותר בדרך כלל מחבריהם הפיזיים, תוכלי להוסיף לגירסא הפיזית משהו שלא קיים בגירסא האלקטרונית (פרק בונוס מיוחד, דיסק עם מסר בקולך או כל דבר אחר שיתן ערך מיוחד לספר הפיזי).
בהצלחה!
כן, יש מספר שיטות לקידום ספרים מהסוג שהזכרת.
שיטה שאני אוהב במיוחד כדי "להזיז" הרבה ספרים נקראת השילוש (כך אני קורא לה לפחות).
אכין סרטון בנושא כדי להסביר יותר לעומק.
שמוליק שלום
התכנים שלך מאוד ברורים וקליטים.
נועם דיבורך משכנע מאוד לצאת לפעולה
תודה רבה
יעל
אחלה סרטונים.
ברור כשמש,
רץ ליישם.
תודה,
יניב
אתה מרתק וחדשני. תודה
שמוליק, מזמן לא קיבלתי כל כך הרבה טיפים בסרטון אחד שכולם שווים זהב! תודה רבה
איך מצליחים לשכנע ספונסרים בכלל לשלם עבור איזכור שמם ופרסומת עבורם בספר? מה התעריפים המקובלים לפעילות כזו? חשוב למי מאיתנו שמתחיל ועומד לכתוב את מוצר הידע הראשון שלו… אני חושבת לכתוב ספר על איך לטייל עם ילדים בעולם בטיול תרמילאים
באופן כללי 3 גורמים משפיעים על הספונסרים:
1. תפוצה – בכמה עותקים יופץ הספר. את צריכה להסביר להם את אסטרטגית השיווק שלך. כפי שהזכרתי קודם, אכין סרטון על כך מכיוון שיש הרבה שאלות בנושא זה.
2. אוטוריטה – את צריכה להדגים את האוטוריטה שלך. זאת ניתן לבצע בדרכים רבות ומשולבות. אחת מהן (המוזכרת בסרטון) היא לתת לאחרים, מפורסמים ממך, לכתוב הקדמה או פרקי אורח בספר שלך. אבל יש המון דרכים שתוכלי לבחור כדי לבצע זאת.
3 – מחיר – זה תלוי בסוג ובגודל הספונסר. קשה לתת תשובה כוללת. שילחי לי במייל, או דרך טופס הצור קשר, פרטים ספציפים לספונסרים שלך ואנסה לעזור.
בהצלחה!
קודם כל, תודה על נטיפים וההדרכה הברורה והמפורטת- בהחלט נותן חומר למחשבה,מה לעשות ועם מ י
לשתף פעולה. אבל ההקדמה היא הכי חשובה כדי קודם כל לעניין את הקהל להישאר לרצות לקרוא את ההקדמה ובהמשך לקרוא.בשווק מלמדים שקודם כל אתה עונה על צרכי הלקוח. אשמח לקבל כמה סודי הקדמות שגם לא ייראו שווקיים מידי-בברכה טליה
היי שמוליק;
יש לי ביקורת בונה ואני מקווה שתקבל את זה בצורה חיובית. באופן אישי הרגשתי שיש הרבה הקדמה והרבה מבוא, ולכן קצת איבדת אותי. הצעת רעיונות מעניינים, אבל לא היו דברים פרקטיים שמסבירים לי כיצד אוכל עכשיו "להשיג ספונסרים"- למשל. או איך אני מגיעה למצב שבעל אתר כלשהו רואה שלקוח הגיע אליו בזכות הספר שלי ואז נותן לי עמלה? כלומר, צריך להסביר את הדברים בצורה יותר מפורטת ומעשית (לא יודעת, אולי אני היחידה שמרגישה ככה), למשל, תגיד: "כדי לקבל עמלה מ-X שנותן את השירות או המוצר עליו אתם כותבים, עליכם לפנות אליו, ולסכם איתו שעל כל פניה דרככם תקבלו Y שקלים". אתה מבין? מאוד מאוד חסר לי התכלס, הפואנטה. אני יכולה לכתוב על עשרות נושאים, אבל לא באמת הבנתי מדבריך איך אני מוציאה את הספר האלקטרוני לאור, איך אני מוכרת אותו, מפיצה אותו, ממנפת אותו ומקבלת עמלות.
אשמח לתשובה.
צודקת.
יש באמת הרבה פרטים לכסות. וזה מצוין, כי על חלק גדול מהם נדבר בסרטונים הבאים 🙂
ישנם גם נושאים שקשה לתת להם פתרון כללי וכל נישה שונה בגישה שלה. למשל, לספונסר המשווק דשא סינטטי פונים בצורה שונה מאשר לאיגוד חברות הביטוח. עבור כל מקרה צריכה להיות מופעלת אסטרטגיה המתאימה למקרה הספציפי.
על אלו ועל הרבה נושאים אחרים נדבר בסרטונים הבאים.
במידה ויש לך שאלות או נושאים שונים שמעניינים ואת מחפשת תשובות עליהם, אשמח מאוד לשמוע 🙂
תודה!!!
הי שמוליק
אני מלא התרשמות חיובית. וזו לא הפעם הראשונה. הרעיונות האלו פשוט מעולים וממש קלים ליישום. ובדיוק כעת אני עובד על ספר דיגיטלי עבור לקוחה שלי. וכמובן ניישם את כל מה שהצעת בהדרכה הזו.
תודה, תודה, רבה!
רק הצעה קטנה.
כדי לכתוב לך תגובה צריך לגלול המון למטה, מניסיון שלי באתרים אחרים זה בהחלט משפיע על הגולשים.. אולי יש אפשרות לשים את האופציה להשאיר תגובה מעל שאר התגובות. אלא אם כן יש לך שיקולים אחרים ואם כך, אשמח ללמוד מהם.
מקסים, תודה!
רחל בר-יוסף-דדון
פסיכולוגית קלינית
יופי! תודה!
משהו קטן – הרמקולים נותנים כזה בום בפתיח,
וכשמקשיבים עם אוזניות זה ממש לא נעים…
אבל יופי של סרטונים!
שוב תודה,
מיכל רון.
(-:
סרטון מצוין
ובדיוק העלת את הבעיה שיש לי שאני לא אוהב לדבר במצלמה
ואני כותב הרבה מדריכים
האם יש לך מושג או אתה יכול להפנות אותי
למדריך שידריך איך לעשות ספר או מוצר אלקטרוני
בתודה
זיו לפיד
ומה לגבי ספרי ילדים? ספרים לילדים קטנטנים, איך אפשר לשווק אותם על מנת להרוויח מהם? איך אפשר למנף את הספר להצלחה? אשמח לתשובה ממך.
שלום!
סירטון מרתק ושימשי, זמן רב שאני חולמת להוציא ספר, אבל עדיין אין לי אומץ. אולי עכשיו?
תודה רבה
תודה רבה!
מעולה ומאוד מסייע.
נורית
מעניין מאד, השכלתי , תודה!
תודה רבה על כל המידע השימושי !
איך אדע כיצד לתמחר את הפרסום של הספונסרים ?
לפי אילו פרמטרים אפשר להחליט על המחיר ?
האם מקובל שהם ישלמו לי לפי מספר הקלקות על הקישור אליהם או בכום קבוע מראש ?
תודה רבה,
גלי
אין ספק שאתה אחד המורים הטובים ברשת.
רעיונות מעניינים מאד
תודה שמוליק
עדי
אהבתי! תודה
מעאלף !!!!
האם אפשר את הלינק של חלק ג'??? אני רוצה להתקדם הלאה לספר אלקטרוני באופן מעשי.
לשמוליק שלום.
יש לי ספר שהכנתי בעיברית ובאנגלית – סיפור על המשפחה שלי גם בשואה וגם עליה ארצה ותחילת החיים בישראל ובקיבוץ.
הספר כתוב בעיברית ויש לי אותו גם באנגלית.
נראה לי שהוא יכול לעניין גם הרבה אנשים אחרים שמתעניינים בסיפורים מסוג זה.
אני רוצה לפרסם אותו כספר דיגיטלי באמזון.
נכון שזה לא מוצר מידע אבל בייתי רוצה לדעת איך מעבירים לאמאזון ואיך מסכמים איתם על מחיר ואיך כל התהליך קורה.
אם תוכל לעזור לי אודה לך מאד.
תודות שפרה