היי שמוליק, קודם כל תודה. עכשיו אני מבין שהשקעתי הרבה מאמץ במקום הלא נכון.
אני שולח ניוזלטר פעם בשבוע ובאמת לא ממש מגיעים אלי לעסק. איך אני מקים מנהרה כזו כמו שהראית בסרטון?
הרבה תודה וברכות!
יעקב.
שלום יעקב,
הבעיה עם ניוזלטרים שנשלחים "סתם" פעם בשבוע היא שבדרך כלל שולחים אותם ללא מטרה עסקית ברורה.
המטרה של "קשר עם הרשימה" אינה מטרה עסקית אם אינך מביא לקוחות משלמים לעסק בסוף התהליך.
לפני שאתה שולח את הניוזלטר הבא, תכנן כמה לקוחות היית רוצה שיביא ואיך הוא מביא לך אותם. אם אין לך תוכנית ברורה איך המסרים במייל שלך מביאים לך לקוחות, כמה לקוחות הם מביאים לך ומתי הם יגיעו עדיף שתשתמש בשיטה כלשהי אחרת שבה כן תדע זאת.
לשלוח מסרים שבועיים שוב ושוב ולקוות שיבואו לקוחות זה בדיוק Hope marketing 🙂
אם צריך הקשב שוב לסרטון וסדר את הפעילויות השיווקיות שלך בהתאם.
בסרטון הבא נתחיל לבנות את המנהרה…
בהצלחה!
שמוליק.
שלום יאיר,
אני מקווה שהסרטון הוסיף מעט להבנה היכן כדאי לשים את הפוקוס. תמיד תוכל לשכור את שרותיו של מי שנותן שירותי מימוש והוא יבצע עבורך. בכל מקרה, לאחר שלב ההקמה יוכלו להגיע אליך לקוחות בצורה חופשית ולא תצטרך לשלם על פעילויות שונות.
בהצלחה!
שמוליק.
שמוליק בוקר טוב.
סרטון/פנייה זו, הם דוגמא יישומית מצוינת איך צריך כנראה להתנהג בפרסום באינטרנט.
יצרת אצלי גירוי חזק מאוד להתעניין איך "מייצרים" את הצינור, אבל לא נתת ממש תשובה איך מיישמים
את זה באופן מעשי.
התוצאה : זה מאלץ אותי ( בגלל סקרנות ו"חמדנות" ) להגיב מיידית, ללא המתנה, כדי שאולי תואיל לגלות
לי את ה"סוד" איך בונים את הצינור.
ממתין לתשובה, ואני מקווה שממש מעשית.
אתה יכול לפרסם תגובה זו לרבים בברכה, אלן אלון.
דרך אגב, ממש בימים אלו אני נמצא בסוף תהליך של בניית אתר חדש. וכרגע "תקעת" אותי בהתלבטות
אם אני בונה אותו ממש נכון, האם תוכל לעזור לי?
שלום אילן,
תודה על הפירגון 🙂
בסרטון הבא נתחיל לבנות את המנהרה הנ"ל. הסרטון הזה מתמקד בלהבין היכן לשים את הפוקוס ואיך צריכה המנהרה להיות. הרבה מאמצי שיווק מכוונים לאזורים לא מועילים ואני מבין מתשובתך שכבר הבנת מהסרטון היכן צריך לשנות בעסק שלך.
לאחר ששפרת וכווננת את הפוקוס השיווקי שלך לכיוון הנכון תוכל לבנות אותו (בסרטון הבא) .
בהצלחה!
שמוליק.
נתנאל
היי שמוליק.
קודם כל אני רוצה לומר לך שהגישה שלך שונה מאוד בנוף האינטרנטי ומאוד מעניינת. מה שרציתי לשאול הוא לגבי עסק בתחילת הדרך ללא רשימת תפוצה או נוכחות אינטרנטית. מה הדרך הכי מהירה והכי יעילה להתחיל ולהביא לקוחות משלמים מהאינטרנט לעסק בתחום ליווי עסקי.
היי נתנאל,
בדיוק כמו בסרטון: אחרי שתבחר את הזהות העסקית המדויקת עבורך (ראה סרטון קודם) השתמש בה כדי להביא לקוחות בעזרת פרסום ממומן כלשהו. אם תבנה את הזהות העסקית כפי שראית בסרטון הקודם, הלקוחות המדוייקים יגיעו אליך וזה יחסוך הרבה עלויות פרסום לכל ליד.
בשלב השני בנה מנהרת שיווק, כפי שנראה בסרטון הבא כך שבסופה הגולשים הפכו ללקוחות והחזירו את עלויות התנועה. בשלב השלישי הצע להם את מוצרי העסק.
בהצלחה!
שמוליק
דורי
התהליך שהצגת בסרטון מאוד מעניין, אבל לא בטוח
שהוא יכול לעבוד מול לקוחות עסקיים B2B ששם
הכל מבוסס על טיפוח היחסים עם קשרי מפתח, וזה
בעיקר עבודת טלפון ופגישות בפועל. אם אני טועה
אשמח שתתקן אותי.
תודה
דורי
שלום דורי,
יש המון עסקאות B2B באינטרנט וזו השיטה הטובה ביותר לכל עסק שכמובן רוצה והגיוני שיביא לקוחות דרך הרשת. בעסקים שבהם עסקאות נסגרות אחרת (למשל בתעשיה הבטחונית) זה כמובן אינו רלוונטי 🙂
בהצלחה!
שמוליק.
היי שמוליק, אכן הרצאה נפלאה וכל מילה משמעותית.
השאלה שלי היא איך להגיע לאותם אנשי מקצוע שיכולים לסייע לי בשלב הראשון.
נשמח לקבל המלצות לאנשי מקצוע טובים בתחומים של פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק או כל אפיק
אחר שהיית ממליץ עליו.
תודה רבה,
מעולה ונכון וכיוון שאני דווקא מתעסקת בעשיית סרטונים חשוב לי לכוון נכון את הלקוחות שלי
ולא סתם למכור להם עוד סרטון שישב ביוטיוב.
מצפה לסרטון הבא ולהצעה 🙂
לדעתי צריך לעשות את המקסימום כדי לאפשר ללקוח להתקדם איתנו. אם הוא כבר מגיע לאתר שלנו זה פשוט *לא עסקי* עבורנו לוותר עליו. זה לא אומר "שרודפים" אחריו אלא משתמשים בשיטות שמובילות אותו בתהליך השיווקי מהר ומאפשרים לו להצטרף כשהוא מוכן. מה שיפה באינטרנט שאנחנו יכולים לתת הצעה "מרחוק" ובלי להיות שם ממש בעצמנו 🙂
בהצלחה!
שמוליק.
היה מאד מעניין – אחפש גם את הסרטונים הנוספים
אך אני סקרנית לדעת מה יוצא לך משיתוף הפעולה הזה
האם תוכל להסביר באחד הסרטונים הבאים?
כי אני רוצה לשתף פעולה אתך גם בהמשך הדרך….
אלקה
ניראה לי שהכי קל זה פשוט לשאול אותן ולהבין את הדרך שבה הן פועלות.
בהצלחה!
שמוליק
Chaim
סרטון באמת פותח את העיניים! תודה וכל הכבוד על המחשבה והביצוע ועל ששיתפת אותנו!
רק שלא הצלחתי למצא באתר את הסרטון המשך שאמור לתאר את השלב השני, התהליך השיווקי המהיר…
חיים
שמוליק , הסרטון ממש מעניין, יחד עם זאת ,ממש חסר החלק ה״צינורי״ בשלב שני וההסבר של שלב השלישי… מקווה שיהיה המשך כך שאוכל להבין את כל התהליך השלם… תודה על השיתוף עד כה 🙂 ריקי
שמוליק איש יקר,
סרטון מצויין אתה יודע להעביר את המסר בצורה תמציתית ויצירתית להפליא,. אהבתי במיוחד את סרטון הפתיחה שריגש אותי. כהילרית וקוסמת הייתי רוצה לדעת איך אפשר להעביר את המסר לאנשים שרוצים להפסיק לעשן להגיע בהמוניהם לקליניקה שלי. עשרות האנשים שמגיעים להפסקת עישון באים מפה לאוזן. מה ניתן לעשות כדי להעלות את זרם האנשים שפונים אליי וזאת מבלי להיכנס להוצאות גדולות.
תודה לך שאתה כל כך עוזר אשמח לתגובתך.
ד"ר גליה דבורין
אייל
שמוליק,
צפיתי בהנאה. תודה רבה!
בעסק שלי אני מוכר נד"לן, כלומר מוצר פיזי (לא זול) ולא מידע. ברשותך 2 שאלות התאמה לעסק כמו שלי:
1. האם, עדיף ללכת כמה שיותר חזק על בניית הרשימה (באמצעות מתנות למיניהן ו/או מוצרים משלימים זולים) ולאחר מכן כעבור חודש או יותר, ללכת על כל הקופה ולמכור נדלן, או שמראש דרך המלך צריכה להיות למכור את המוצר האמיתי שלי (או למכור את הפגישה בדרך אל המוצר) ובנוסף ליצור עוד אלמנטים פרסומיים שיאפשרו לי להכניס לרשימת תפוצה את מי שינשור?
2. אני מבין שLIKE לשיטתך ניתן להשיג מאוד בקלות באמצעות מוצר חינמי שיתן מענה מאוד נקודתי לצורכי הלקוח. אבל איך אני משיג trust? האם באמצעות מוצר זול יחסית שאני ממש מוכר או באמצעות סדרת סרטונים או תוכן חינמי אחר?
המון תודה ובהצלחה רבה בכל מקרה!!
ענת
הסרטונים שלך הם בין הכי טובים שראיתי עד כה!! מפורטים! עניינים וישירים שנותנים הרבה מאוד חומר למחשבה להבדיל מהרבה אחרים שרק מפוצצים את תיבות הדואר בגימיקים וברעיונות שמכבידים!
תודה רבה מקרב לב על הסרטונים המעולים שלך!!!!!!! ומחכה לסרטונים הבאים
אין עליך שמוליק!
עשית לי סדר בראש.
הולכת לעבוד ולסדר 🙂
תודה אשרת!
בהצלחה בסידור 🙂
היי שמוליק, קודם כל תודה. עכשיו אני מבין שהשקעתי הרבה מאמץ במקום הלא נכון.
אני שולח ניוזלטר פעם בשבוע ובאמת לא ממש מגיעים אלי לעסק. איך אני מקים מנהרה כזו כמו שהראית בסרטון?
הרבה תודה וברכות!
יעקב.
שלום יעקב,
הבעיה עם ניוזלטרים שנשלחים "סתם" פעם בשבוע היא שבדרך כלל שולחים אותם ללא מטרה עסקית ברורה.
המטרה של "קשר עם הרשימה" אינה מטרה עסקית אם אינך מביא לקוחות משלמים לעסק בסוף התהליך.
לפני שאתה שולח את הניוזלטר הבא, תכנן כמה לקוחות היית רוצה שיביא ואיך הוא מביא לך אותם. אם אין לך תוכנית ברורה איך המסרים במייל שלך מביאים לך לקוחות, כמה לקוחות הם מביאים לך ומתי הם יגיעו עדיף שתשתמש בשיטה כלשהי אחרת שבה כן תדע זאת.
לשלוח מסרים שבועיים שוב ושוב ולקוות שיבואו לקוחות זה בדיוק Hope marketing 🙂
אם צריך הקשב שוב לסרטון וסדר את הפעילויות השיווקיות שלך בהתאם.
בסרטון הבא נתחיל לבנות את המנהרה…
בהצלחה!
שמוליק.
הרצאה מאלפת !! כל מילה בסלע. מה עושה בפועל מישהו שאין לו את הנגישות וההבנה האינטרנטית הזו?
שלום יאיר,
אני מקווה שהסרטון הוסיף מעט להבנה היכן כדאי לשים את הפוקוס. תמיד תוכל לשכור את שרותיו של מי שנותן שירותי מימוש והוא יבצע עבורך. בכל מקרה, לאחר שלב ההקמה יוכלו להגיע אליך לקוחות בצורה חופשית ולא תצטרך לשלם על פעילויות שונות.
בהצלחה!
שמוליק.
שמוליק בוקר טוב.
סרטון/פנייה זו, הם דוגמא יישומית מצוינת איך צריך כנראה להתנהג בפרסום באינטרנט.
יצרת אצלי גירוי חזק מאוד להתעניין איך "מייצרים" את הצינור, אבל לא נתת ממש תשובה איך מיישמים
את זה באופן מעשי.
התוצאה : זה מאלץ אותי ( בגלל סקרנות ו"חמדנות" ) להגיב מיידית, ללא המתנה, כדי שאולי תואיל לגלות
לי את ה"סוד" איך בונים את הצינור.
ממתין לתשובה, ואני מקווה שממש מעשית.
אתה יכול לפרסם תגובה זו לרבים בברכה, אלן אלון.
דרך אגב, ממש בימים אלו אני נמצא בסוף תהליך של בניית אתר חדש. וכרגע "תקעת" אותי בהתלבטות
אם אני בונה אותו ממש נכון, האם תוכל לעזור לי?
שלום אילן,
תודה על הפירגון 🙂
בסרטון הבא נתחיל לבנות את המנהרה הנ"ל. הסרטון הזה מתמקד בלהבין היכן לשים את הפוקוס ואיך צריכה המנהרה להיות. הרבה מאמצי שיווק מכוונים לאזורים לא מועילים ואני מבין מתשובתך שכבר הבנת מהסרטון היכן צריך לשנות בעסק שלך.
לאחר ששפרת וכווננת את הפוקוס השיווקי שלך לכיוון הנכון תוכל לבנות אותו (בסרטון הבא) .
בהצלחה!
שמוליק.
היי שמוליק.
קודם כל אני רוצה לומר לך שהגישה שלך שונה מאוד בנוף האינטרנטי ומאוד מעניינת. מה שרציתי לשאול הוא לגבי עסק בתחילת הדרך ללא רשימת תפוצה או נוכחות אינטרנטית. מה הדרך הכי מהירה והכי יעילה להתחיל ולהביא לקוחות משלמים מהאינטרנט לעסק בתחום ליווי עסקי.
היי נתנאל,
בדיוק כמו בסרטון: אחרי שתבחר את הזהות העסקית המדויקת עבורך (ראה סרטון קודם) השתמש בה כדי להביא לקוחות בעזרת פרסום ממומן כלשהו. אם תבנה את הזהות העסקית כפי שראית בסרטון הקודם, הלקוחות המדוייקים יגיעו אליך וזה יחסוך הרבה עלויות פרסום לכל ליד.
בשלב השני בנה מנהרת שיווק, כפי שנראה בסרטון הבא כך שבסופה הגולשים הפכו ללקוחות והחזירו את עלויות התנועה. בשלב השלישי הצע להם את מוצרי העסק.
בהצלחה!
שמוליק
התהליך שהצגת בסרטון מאוד מעניין, אבל לא בטוח
שהוא יכול לעבוד מול לקוחות עסקיים B2B ששם
הכל מבוסס על טיפוח היחסים עם קשרי מפתח, וזה
בעיקר עבודת טלפון ופגישות בפועל. אם אני טועה
אשמח שתתקן אותי.
תודה
דורי
שלום דורי,
יש המון עסקאות B2B באינטרנט וזו השיטה הטובה ביותר לכל עסק שכמובן רוצה והגיוני שיביא לקוחות דרך הרשת. בעסקים שבהם עסקאות נסגרות אחרת (למשל בתעשיה הבטחונית) זה כמובן אינו רלוונטי 🙂
בהצלחה!
שמוליק.
היי שמוליק, אכן הרצאה נפלאה וכל מילה משמעותית.
השאלה שלי היא איך להגיע לאותם אנשי מקצוע שיכולים לסייע לי בשלב הראשון.
נשמח לקבל המלצות לאנשי מקצוע טובים בתחומים של פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק או כל אפיק
אחר שהיית ממליץ עליו.
תודה רבה,
הי נחמה,
אנא פני למשרדנו וננסה לעזור.
בהצלחה!
שמוליק
מעולה ונכון וכיוון שאני דווקא מתעסקת בעשיית סרטונים חשוב לי לכוון נכון את הלקוחות שלי
ולא סתם למכור להם עוד סרטון שישב ביוטיוב.
מצפה לסרטון הבא ולהצעה 🙂
היי לורה,
מצוין! בסרטון הבא נתחיל לבנות את המנהרה ושם בהחלט סרטונים יכולים לעשות עבודה טובה בהמרה.
בהצלחה 🙂
שמוליק.
נהדר
תודה!
יצאת צדיק שמוליק, המשך כך בדרכך!
תודה רבה 🙂
תודה שמוליק
מחכה לרגע שלי להגיע ללמוד ממך בצורה נרחבת יותר ובינתיים, נהנית ממה שאתה מחלק בחינם. אחלה השראה – תודה
בהצלחה!
שמוליק
האמת אתה צודק
יש לי אתר,דף בפייס
אבל אני משלמת לגוגל מפרסמת באנרים מקדמת סטטוסים בתשלום,והלקחות מגיעים משאירים מייל ומס ניד
חלקרם כבר נמצאים בסדנאות,וחלקם מתפוגגים.אני לעולם לא רודפת אחריהם,ולא יודעתך האם הגישה הזאת נכונה,ככה מרגיש לי,מי שבאמת רוצה,מגיע.
גורן
לדעתי צריך לעשות את המקסימום כדי לאפשר ללקוח להתקדם איתנו. אם הוא כבר מגיע לאתר שלנו זה פשוט *לא עסקי* עבורנו לוותר עליו. זה לא אומר "שרודפים" אחריו אלא משתמשים בשיטות שמובילות אותו בתהליך השיווקי מהר ומאפשרים לו להצטרף כשהוא מוכן. מה שיפה באינטרנט שאנחנו יכולים לתת הצעה "מרחוק" ובלי להיות שם ממש בעצמנו 🙂
בהצלחה!
שמוליק.
תודה על המיקוד. מאד מעניין אותי מה יוצא לך מהפצת החינם של סרטונים מעשיים וחשובים אלה…אשמח להקשיב הלאה ונראה מה יהיה…
צפייה מהנה 🙂
שמוליק
היה מאד מעניין – אחפש גם את הסרטונים הנוספים
אך אני סקרנית לדעת מה יוצא לך משיתוף הפעולה הזה
האם תוכל להסביר באחד הסרטונים הבאים?
כי אני רוצה לשתף פעולה אתך גם בהמשך הדרך….
אלקה
בשמחה אלקה 🙂
בהצלחה!
שמוליק
.
היכן התגובות מאתמול?
שוות זהב! (וגם מחכה לתגובה שלך על מה שכתבתי)
שלום טלי,
יעלו בקרוב 🙂
שמוליק שלום ,
איך מזהים חברות שעוסקות בשייוק אינטרנטי אך לא עושים את 3 הצעדים .
מנסיון עבר רובם עוסקים בפעילות אחת מתוך ה3 …
ניראה לי שהכי קל זה פשוט לשאול אותן ולהבין את הדרך שבה הן פועלות.
בהצלחה!
שמוליק
סרטון באמת פותח את העיניים! תודה וכל הכבוד על המחשבה והביצוע ועל ששיתפת אותנו!
רק שלא הצלחתי למצא באתר את הסרטון המשך שאמור לתאר את השלב השני, התהליך השיווקי המהיר…
חיים
יעלה בקרוב 🙂
שמוליק , הסרטון ממש מעניין, יחד עם זאת ,ממש חסר החלק ה״צינורי״ בשלב שני וההסבר של שלב השלישי… מקווה שיהיה המשך כך שאוכל להבין את כל התהליך השלם… תודה על השיתוף עד כה 🙂 ריקי
אכן, יעלה בקרוב 🙂
שמוליק
שמוליק איש יקר,
סרטון מצויין אתה יודע להעביר את המסר בצורה תמציתית ויצירתית להפליא,. אהבתי במיוחד את סרטון הפתיחה שריגש אותי. כהילרית וקוסמת הייתי רוצה לדעת איך אפשר להעביר את המסר לאנשים שרוצים להפסיק לעשן להגיע בהמוניהם לקליניקה שלי. עשרות האנשים שמגיעים להפסקת עישון באים מפה לאוזן. מה ניתן לעשות כדי להעלות את זרם האנשים שפונים אליי וזאת מבלי להיכנס להוצאות גדולות.
תודה לך שאתה כל כך עוזר אשמח לתגובתך.
ד"ר גליה דבורין
שמוליק,
צפיתי בהנאה. תודה רבה!
בעסק שלי אני מוכר נד"לן, כלומר מוצר פיזי (לא זול) ולא מידע. ברשותך 2 שאלות התאמה לעסק כמו שלי:
1. האם, עדיף ללכת כמה שיותר חזק על בניית הרשימה (באמצעות מתנות למיניהן ו/או מוצרים משלימים זולים) ולאחר מכן כעבור חודש או יותר, ללכת על כל הקופה ולמכור נדלן, או שמראש דרך המלך צריכה להיות למכור את המוצר האמיתי שלי (או למכור את הפגישה בדרך אל המוצר) ובנוסף ליצור עוד אלמנטים פרסומיים שיאפשרו לי להכניס לרשימת תפוצה את מי שינשור?
2. אני מבין שLIKE לשיטתך ניתן להשיג מאוד בקלות באמצעות מוצר חינמי שיתן מענה מאוד נקודתי לצורכי הלקוח. אבל איך אני משיג trust? האם באמצעות מוצר זול יחסית שאני ממש מוכר או באמצעות סדרת סרטונים או תוכן חינמי אחר?
המון תודה ובהצלחה רבה בכל מקרה!!
הסרטונים שלך הם בין הכי טובים שראיתי עד כה!! מפורטים! עניינים וישירים שנותנים הרבה מאוד חומר למחשבה להבדיל מהרבה אחרים שרק מפוצצים את תיבות הדואר בגימיקים וברעיונות שמכבידים!
תודה רבה מקרב לב על הסרטונים המעולים שלך!!!!!!! ומחכה לסרטונים הבאים