מציאת נישה רווחית מאוד עבור מוצר המידע שלנו

מציאת נישה רווחית מאוד עבור מוצר המידע שלנו

השלב הראשון בדרך להכנסות ממוצר המידע שלנו הוא למצוא נישה רווחית מאוד.
ולא מדובר על הנישות הגדולות בלבד, כמו דיאטה ובורסה, כל נישה יכולה להיות רווחית.
בסרטון הבא נדבר על היתרונות של מוצרי המידע ונראה את הנוסחה המדוייקת לבחירת הנישה שלנו.
כך נוכל לבחור גם נישה המעניינת אותנו וגם לוודא שהיא רווחית
זה אחד הסרטונים החשובים ביותר – לא כדאי לצאת לדרך לפני שבטוחים שהכיוון שלנו רווחי.

 


הורד
את רשימת הנישות כאן

13 Comments

  1. גלית

    הרעיון גאוני עבר במוחי לפני מס חודשים אך לא ידעתי איך לגשת אליו ואם יכול להצליח כלל
    מוסבר ומודגם בצורה ברורה פשוטה ידידותית ומעוררת השראה
    יישר כוח

  2. אילן

    היי שמוליק,

    אכן מאיר עיניים, בהחלט שיטה מעניינת…. לי יש בעיה קלה, התחום שאני חושב ללכת עליו הוא הכנת תקציב משפחתי ונושא כלכלת משפחה בכלל – לפי כל הסימנים וגם ממה שהבנתי משיחות עם אנשים המבינים שיווק באינטרנט ועוסקים בכך, זו נישה מצויינת. הבעיה היא שאם רוצים ליצור מוצר שימכר בכל מקום, בנישה הזו זה בעייתי, כי מה שמתאים למציאות הישראלית, לא ממש רלוונטי למציאות האמריקאית, למשל, בגלל תנאי שוק שונים, סביבה כלכלית, העדפות צרכנים וכו' – מה דעתך?
    אילן

    1. שלום אילן,
      המוצר שלך צריך להיות מותאם לקהל יעד ספציפי. במקרה הזה תצטרך להתאים את המוצר לכל קהל. יהיו לך דברים דומים כמו (למשל) איך לחסוך כסף בגידול הילדים, אבל גם דברים שונים כמו (למשל) תוכניות חיסכון.
      בכל מקרה, השוק האמריקאי מצדיק שתעשה עבורו מוצר יעודי .
      בחר באיזה תרצה להתחיל ופשוט צא לדרך.
      בהצלחה!

  3. אורלי

    תודה. נשמח מאד לקבל הסבר, איך שמים למכירה EBOOK באמזון; פרטים טכניים בעיקר, ואיך לשים אותו תחת נישה/ כותרת מנצחת.
    תודה, אורלי

  4. אשמח לדעת עוד על המודל של עבודה בשיתוף פעולה עם בעל מקצוע, כמו שעשיתם עם השף בארה"ב…רוצה ליצור מוצרים בשיתוף פעולה עם בעלי מקצוע מתחומים שונים. כיצד עובד המודל העסקי בינכם? מי מקבל מה?
    מחכה מאוד לשמוע יותר…
    גליה

  5. רפי רולניק

    מצגת מעולה.
    כל הכבוד.
    יש לי 2 שאלות:
    1. למה אתה מחפש נישה ב-"ספרים" ולא ב-"חנות קינדל" ?
    2. האם לא כדאי לשכלל את המודל ולחפש נישות שיש להן הרבה ספרים אך מעט ספרי קינדל ?
    תודה
    רפי

  6. דורון

    האם לכל אדם חייב להיות מוצר מידע פוטנציאלי ? אני למשל, מתעניין לאחרונה בנושא הזה של מוצרי מידע וכמה שאני מנסה לחשוב באיזה מידע אני מספיק שולט כדי למכור אותו, אני לא מצליח למצוא, פרט לנושא בו אני באמת טוב אבל אין לו ביקוש בשוק.

    לעומת זאת, יש הרבה מידע ייחודי שנחשפתי אליו בכל מיני סיטואציות, למשל במהלך הלימודים שלי, אבל אני לא מספיק שולט בחומר כדי לעמוד מאחוריו ולתת לו אחריות בתור מוצר.

    מה עושים במצב כזה ?

התגובות סגורות.