לקוחות בשיטת "הדייג המקצועי"

לקוחות בשיטת "הדייג המקצועי"

איך להביא כמויות גדולות מאוד של לקוחות, ובקלות יחסית

לקוחות…
הדבר החמקמק הזה שתמיד אנו רוצים ממנו עוד ועוד. ולא חשוב אם זה עבור העסק או עבור מוצרי המידע שלנו.
שיטת ה"דייג המקצועי" בנויה בדיוק עבור כך: להביא כמויות גדולות של לקוחות. ולא סתם לקוחות, אלא לקוחות חמים, שקרובים מאוד לרכישה.

תהנו!

חלק א'

חלק ב'

12 Comments

  1. שלום שמואל
    פשוט ונפלא, תמציתי ועשיר
    אשמח אם תתן דוגמה הנוגעת לנושא כמו ביה"ס לזוגיות בואי כלה, שהיינו בעצם גם אתר שידוכים לפנויים ופנויות.
    הרי לכאורה נקודת הזמן של הלקוח קיימת, וכשהו מחפש בן זוג או בת זוג, זה הזמן הכי טוב. אך נראה לי שיש יותר מה לחדד בזה. אשמח אם תתיחס לכך

    בהצלחה רבה
    אלי גרון
    ביה"ס לזוגיות בואי כלה

    http://www.zoogyot.co.il

  2. לאה סידן

    רעיונות מקוריים ששווים. הדייג המקצועי יודע שהדגים השמנים והגדולים שוחים במים העמוקים,ולא קרוב לחוף,לשם הוא יפליג בסירתו לדוג אותם.המשווק החכם יוע מתי להיות במקום ובזמן הנכון, כדי לתפוס את ההיזדמנות וכך להיות בר מזל."כשההר(הלקוח) לא בא אל מוחמד, אז מוחמד הולך להר(אל הלקוח)".

  3. שמוליק שלום ותודה על השיעור.
    הבעיה האמיתית עם רעיון הדייג המקצועי, היא שלא כל סוגי הדגים שוחים בלהקות, ובמקביל לא כולם מתרכזים באזורים מוגדרים. בנוסף, לא לכל יזם יש מוצר יקר ומשתלם שהוא יכול לשווק ולמכור ולכן הרבה יזמים העוסקים במוצרים בעלי ערך בינוני כמו הלבשה, כלי בית, מזון איכות, מוצרי בריאות, שירותי תוקונים וכו' זה לא רלבנטי עבורם.
    זה מתאים יותר למוכרי קורסים והשתלמויות, תחזוקת בתים משותפים, נותני אשראי חוץ בנקאי, מנהלי תיקי השקעה, יצרני מטבחים וריהוט ועוד. בקיצור כל מי שיכול בקלות יחסית להגדיר מוצר כולל יקר ומכניס או לחילופין שרשרת אספקה רב פעמית.
    אז בסיכום, יש להשקיע וללמוד מי ומה טבעם של הדגים שאתה רוצה לדוג והיכן (אם בכלל) הם נוהגים להתכנס.

    1. שמוליק

      שלום אורי,
      כמעט כל אחד יכול למצוא מוצר או שרות רווחיים מספיק. למרות שבסרטון אני נותן ספר כדוגמא שאינה מתאימה לשיטה זו, דווקא אספר לך כיצד הפעלנו את השיטה הזו על הספר השכונתי שלנו:
      הספר השכונתי היה ספר רגיל לחלוטין, עם מוצרים בסדר גודל רגיל למספרות (או מעצבי שיער כפי שהם אוהבים לקרוא לעצמם). לכן הגדרנו שרות של "תספורת לארוע" כמוצר פרימיום שעולה כמה מאות שקלים.
      עכשיו למצוא את הקהל המתאים – נשים (הפתעה).
      החלק המעניין הוא הזמן המתאים ביותר. צריך לתפוס את הלקוחה הפוטנציאלית לפני שהיא מתכוננת לארוע. ולכן יצר הספר שלנו דיסק בו הוא מסביר כיצד להתאים תסרוקת לסוג הארוע ולתווי הפנים.
      ונתן אותו לאולמות ארועים כדי שיתנו זאת כמתנה ושרות ללקוחות שלהם – אבל רק לנשים שבאות לסגור על בת-מצווה.
      וכך כל דיסק (שעולה כ 10 שקלים ליחידה) הניב לו 2 לקוחות (אמא ובת) אשר רכשו את מוצר הפרימיום שלו, וכל זאת עם 0 פעולות מכירה ושום התנגדות למחיר. וזאת בגלל שפנינו ללקוח הנכון בזמן הנכון (אמא ובת לפני ארוע בת-מצווה).

      השיטה אפשרית בהרבה נישות, גם כאלה שלא נראות כך בתחילה.
      בהצלחה!

  4. שלום שמוליק,

    נתת לנו כאן מידע בעל ערך ! תודה!

    האם השיטה הזו יעילה גם ל MLM ? נראה לי ששם צריך להתמקד ב 2 קהלי יעד: צרכנים ומפיצים.

    המוצר שלי אמור להתאים לכולם – הכוונה לצרכנים. היכן מחפשים את כולם? זו נישה עצומה.

    המפיצים, לעומת זאת, ואני מתכוונת ליעילים ולרציניים, בד"כ כבר "תפוסים" למכירת מוצרים אחרים.

    היכן ,אם-כן , אמצא אותם? אלא אם כן, אכשיר אותם בעצמי, וזה תהליך לא קצר.

    אודה לך על התיחסותך לשאלותי.

    analea

  5. אביעד לוי

    הרצאה נפלאה שמוליק!
    אומנם אני רק בתחילת התהליך ,אבל בהחלט נתת לי רעיונות להמשך ביצוע.
    התרשמתי מאד מהצילום של הסירטון,אפשר לדעת באיזה ציוד צילום אתה משתמש?

    ושוב תודה על הרצאה מועילה
    אביעד לוי

  6. OFER

    What is amazing about that , shmulik, is that in 2003 I was a after 7 years of being a garden designer and it is exactly what I did
    I made cds with a powerpoint – images and music and I gave it to other architects- in a short time I had jobs coming for more than 6 month ahead…andit was a real success . it took me 3-4 weeks to create it but it was worth every minute .

    people choose me when they had a lot of choice and were even willing to wait 6 month .
    for me to start working.
    It does work.

    Sadly my wife wanted to move to live in England ( where she is from) and where I did not want to work outdoor in the rain .

    I since 2004 sell online gardening products but still trying to learn how to improve it .

התגובות סגורות.