איך להשתמש במדע ולהפוך כל מתעניין ללקוח מתחנן (סרטון)

איך להשתמש במדע ולהפוך כל מתעניין ללקוח מתחנן (סרטון)

בעקבות בקשות רבות שלכם על דפי מכירה ואיך בכלל מצליחים להגדיל את הכמויות הנמכרות של השירות או המוצר שלנו. הנה סרטון המסביר כיצד משלבים מדע בתהליך המכירה שלנו ואיך משכנעים כל מתלבט וסוגרים איתו את העסקה (גם אם הוא לבד מול הדף שלכם באינטרנט).

 

9 Comments

  1. אילן

    שמוליק ,
    מעולה כרגיל!
    רק הערה קטנה: לא כדאי להשתמש בדוגמה עם השואה, לא משנה כמה הדוגמה נכונה ורלוונטית.
    את השואה לא צריך להכניס לשום מקום שבו היא לא חייבת להיות.

  2. רחל

    שמוליק יקר,

    אני נהנית מההדרכות והסרטונים.

    אני מצטרפת הפעם לאילן בעניין השואה.

    בשואה נ ר צ ח ו בדם קר, בשיטתיות, באכזריות ובתכנון קפדני

    מיליוני יהודים על לא עוול בכפם.

    אמנם, המסר שקבלתי מהדברים הוא שפניה לרגש מלב אל לב לעיתים

    יעילה אף יותר ממספרים בןמבסטיים. ובאמת

    לא קל להזדהות עם קבוצות גדולות באותה מידה כמו עם סיפור אישי- ולמרות זאת…

    תודה לך, ד"ש לקרן ולילדים

    רחל

התגובות סגורות.