בעקבות בקשות רבות שלכם על דפי מכירה ואיך בכלל מצליחים להגדיל את הכמויות הנמכרות של השירות או המוצר שלנו. הנה סרטון המסביר כיצד משלבים מדע בתהליך המכירה שלנו ואיך משכנעים כל מתלבט וסוגרים איתו את העסקה (גם אם הוא לבד מול הדף שלכם באינטרנט).
בעקבות בקשות רבות שלכם על דפי מכירה ואיך בכלל מצליחים להגדיל את הכמויות הנמכרות של השירות או המוצר שלנו. הנה סרטון המסביר כיצד משלבים מדע בתהליך המכירה שלנו ואיך משכנעים כל מתלבט וסוגרים איתו את העסקה (גם אם הוא לבד מול הדף שלכם באינטרנט).
מצגת ברורה וממקדת אבל הדוגמאות ברובן סקסיסטיות, פגם מבחינתי!
מועבר באופן ברור ביותר, פשוט נותן לי "הצדקה" לעבוד איתך…
שבוע נפלא
הדוגמה על השואה ממש לא לעניין. היה עדיף לבחור משהו אחר. ולא חסר.
ממוקד ומסייע. תודה!
שמוליק ,
מעולה כרגיל!
רק הערה קטנה: לא כדאי להשתמש בדוגמה עם השואה, לא משנה כמה הדוגמה נכונה ורלוונטית.
את השואה לא צריך להכניס לשום מקום שבו היא לא חייבת להיות.
כל הכבוד אהבתי מאוד את התוכן הזה -נכון ואמיתי!
שמוליק
תודה
נפלא
היו כמה משפטים שלא נשמעו בורו – הסאונד לא הכי צלול
הצלחה
אלחנן
שמוליק יקר,
אני נהנית מההדרכות והסרטונים.
אני מצטרפת הפעם לאילן בעניין השואה.
בשואה נ ר צ ח ו בדם קר, בשיטתיות, באכזריות ובתכנון קפדני
מיליוני יהודים על לא עוול בכפם.
אמנם, המסר שקבלתי מהדברים הוא שפניה לרגש מלב אל לב לעיתים
יעילה אף יותר ממספרים בןמבסטיים. ובאמת
לא קל להזדהות עם קבוצות גדולות באותה מידה כמו עם סיפור אישי- ולמרות זאת…
תודה לך, ד"ש לקרן ולילדים
רחל
שמוליק תודה על המידע שאתה נותן ומעביר
אני מצטרף ומסכים עם קודמי שאת עניין השואה צריך להשאיר בצד ןלא להכניס אותו לשום עניין