איך להגדיל את ערך המוצר שלך בעיני הלקוח (וגם את מחירו כמובן!)
הרבה פעמים אני רואה מוצרי מידע מצוינים, אשר מכילים מידע שווה זהב!!! אבל לא מצליחים להמכר בצורה טובה או שנמכרים במחיר נמוך בצורה לא צודקת.
הוצאתי מהקורס שלי סרטון שיעזור לנו לטפל בדיוק בבעיה זו – בעיית הערך הנתפס.
לא לשכוח לממש
היי שמוליק,
תודה על מידע מעולה, כל הזמן לומדת ומחכימה ממך לגבי מוצרי מידע.
ובבקשה לא לשכוח את הסיפורים "לפעם אחרת" הסתקרנתי.
פנטסטי !. איך שאתה מצליח ליישם את הרעיונות שלך, בעצמך.
איפה ה"קאטש" העסקי שלך, כאשר לכאורה אתה מוכר ידע – בחינם.
בני
שמוליק,
הסרטון מצויין, תודה רבה 🙂 הרבה ממה שסיפרת למדתי על בשרי אבל בסופו של דבר עובד בגדול.
תודה שוב!
איריס.
הרצאה מעולה! מוצרי מידע הם אכן דבר חם באינטרנט, ורואים איך ספר דיגיטלי למשל נתפס כבעל ערך רב יותר מאשר אתר אינטרנט. כלומר, אם אתן אפילו את אותו המידע של האתר שלי, בפורמט של ספר, זה ייחשב בעיני אנשים לבעל ערך רב יותר.
שמוליק שלום רב,
תודה רבה.
אין מילים…
אף בסרטון קצר זה – הערך הנתפס הינו גבוה מאוד…
נהניתי.
גלית – הדפסה, יעוץ ותרגום
08-6103855
כל הכבוד שמוליק אחלה תכנים !
שמוליק
כל הכבוד! כל פעם מחדש אתה מצליח להביא סרטונים מאוד אפקטיביים
תודה
תודה על המידע המעולה ועל ההסברים המלומדים