הבעיה הכי קשה ביצירת מוצר מידע רווחי אמיתי – ואיך פותרים אותה (סרטון)

הבעיה הכי קשה ביצירת מוצר מידע רווחי אמיתי – ואיך פותרים אותה (סרטון)

אחת הבעיות הקשות והשכיחות שגורמות למוצר טוב להכשל היא נושא לא טוב. כשאני אומר "לא טוב" אני מתכוון בתחום שאינו רווחי.

אני לא מדבר על הנישה. הנישה היא תחום ההתמחות שלנו, אבל בתוך תחום ההתמחות, צריך למצוא נושא שהקהל מוכן להשקיע בו כסף ומרגיש שהערך משרת אותו מאוד.

בסרטון הבא נראה איך לעשות מוצר רווחי בנושא רווחי, כדי שהרבה אנשים ירצו להשקיע בו.

לא לשכוח את דף העבודה מתחת לוידאו – הוא יעזור לך למצוא את הנושא הטוב ביותר עבורך.

חלק א

 

חלק ב

 

הורד את דף העבודה כאן

 

25 Comments

  1. עדנה

    מאד נהניתי מהחומר ומדרך ההגשה.אלפי תודות!!!!
    לצערי לא הצלחתי להוריד את דף העבודה ואיני יודעת מדוע.אשמח לקבלו בכל דרך

  2. נהדר.
    מדהים כיצד הדברים, התכנים והידע הבסיסיים ביותר, שיושבים לנו בתת מודע – מקבלים טוויסט וערך כל כך מיוחדים, כאשר הם מוצגים בהדרכות אלה.
    גם התוכן הלכאורה הכי משעמם – הופך למרתק.

    תודה
    גלית
    ה.י.ת. – הדפסה, יעוץ ותרגום
    08-6103855

  3. אורי יהלום

    הי שמוליק,

    כרגיל, יש לך רעיונות פשוטים שמאפשרים לשדרג את המוצרים שלנו עשרות מונים.
    מוצר המידע שלי הוא "קבלת החלטות".
    במהלך עשרים דקות הוספת לי עוד עשרה מוצרי מידע… לפחות אחד בכל קטגוריה, כולל אפשרות שימוש בטכניקות של קבלת החלטות בתחום היחסים הבין-אישיים. נושא שמופיע בדף העבודה ולא בוידאו.

    המון המון תודה,
    אורי.

  4. מיכל שביט

    תודה רבה שמוליק!
    אני כבר מזמן תקועה בדיוק על זה.
    ולא יודעת על מה בדיוק לעשות את המוצר שלי. בזכותך אני יכולה עכשיו להתקדם 🙂
    שוב תודה!!!
    מיכל.

  5. שיר רפאלי

    שמוליק היקר!
    המון אנשים שולחים כל מיני דברים לתיבת הדואר שלי.
    ולפעמים זה ממש מרגיז!
    אבל את מה שאתה שולח ומכין אני תמיד דואגת לקרוא ולראות כי אתה פשוט נותן זהב!!!
    תמשיך כך יקירי 🙂

  6. ירון

    אחרי הסרטון הפשוט והמדהים הזה יש לי 6 רעיונות שונים למוצרים שאני יכול לעשות.
    שלחתי לך הודעה עם הרעיונות. אשמח לתשובה 🙂
    הרבה הרבה תודה לך!

  7. שמוליק, אתה פשוט אדיר 🙂
    כמו תמיד, המסרים שלך חדים וקולעים
    וברורים לכל אחד, לא משנה מה הוא עושה, מלאים בערך רב
    שמשדרג את מי שקורא אותו.
    לי אישית פתחת עוד יותר את העיניים, לגבי התלבטויות שהיו לי על פיתוחו של
    מוצר מידע שאני רוצה להוציא לאור.

    אני מודה לך מאוד ושולח המלצה חמה לכל מי שצופה בסרטונים הנפלאים שלך.
    תודה 😉

    אבישי

  8. תודה שמוליק
    צפיתי בעניין רב בשיעורים ולמדתי רבות. אחר כך גם ישבתי עם דף העבודה שיצרת אשר ממקד את נקודת ההתייחסות בדיוק כפי שאתה מסביר בהדרכה.
    ה-'בעיה' שלי מבחינה שיווקית היא שהמומחיות שלי (הנישה שלי) היא בהפגת תגובות Stress באמצעות תרגול עצמי אישי (אני מלמד את התרגול ומסייע להתמיד בו בשלב הראשון של התרגול). אני מציין כאילו מדובר ב-'בעיה' משום שמבחינת הנישה אפשר למצוא בכל קטגוריה מספר רב של מוצרי מידע אשר יכולים להתאים (עשיתי זאת כמשחק עם עצמי ואני חושב שהצלחתי ליצור לפחות 2-3 מוצרי מידע בכל קטגוריה.
    ה-'בעיה' שנוצרת היא שכעת כחלק מהתהליך עליי לבחור מספר מצומצם של קטגוריות (ואולי בשלב הראשון אפילו קטגוריה אחת בלבד), וזאת בכדי ליצור מומנטום שיווקי אפקטיבי לשירות המנוי האינטרנטי.
    אשמח לשמוע את דעתך על הדברים, ובמידה ותרצה אוכל להעביר אליך את הרשימה שערכתי על בסיס טבלת המיקוד שלך.
    בתודה מראש ובברכה
    עופר אשכנזי

  9. צפורה ריידר

    תודה על ההרצאה. מאלפת ונפלאה ומעוררת השראה ורצון לעשות. אני מסוגלת לכתוב ספרים קטנים לילדים(דקלומים וסיפורים בחרוזים וגם לייצר ספרים קטנים בתחום מתכונים לבישול, עצות לשמור על הפנים, תזונה נכונה וויטמינים, לחשים וקמעות נגד עין הרע וכל מיני סגולות. (זה לבינתיים). אבל אני לא יודעת איך להעביר את זה לאמזון. ואת זה אני רוצה ללמוד ממך, כי אני לא מומחית גדולה לתוכנות מחשב, וגם לתרגל אתך איזה ספרון אחד לסיפתח.
    איך עוברים את הנהר? כמובן, בתשלום. אודה על תשובתך.

התגובות סגורות.